پیامدهای بی‌حجابی برای بانوان بیان شود
کد خبر: 4111751
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

پیامدهای بی‌حجابی برای بانوان بیان شود

امام‌ جمعه بروجرد بر لزوم برخورد عاقلانه و قانونمند با افراد بی‌حجاب تأکید کرد و گفت: در فضای مجازی باید پیامدهای بی‌حجابی را برای بانوان بیان کنیم.

شورای فرهنگ عمومی بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌ جمعه بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه با موضوعات ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری نخستین همایش حقوق کودک در پرتو قواعد بشردوستانه با محوریت ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی و تشکیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند انسان‌های ضعیف و ناآگاه بوده و از جهت اعتقادی و سیاسی بسیار ضعیف هستند و نمی‌توان این پدیده را نادیده گرفت و اگر کوتاه بیاییم به تعداد افراد بی‌حجاب اضافه می‌شود که لازم است برخورد عاقلانه و قانونمند صورت گیرد.

وی افزود: محتواهایی در این زمینه آماده شده و به‌صورت گسترده در سطح شهر توزیع می‌شود، همچنین در فضای مجازی هم باید پیامدهای بی‌حجابی را مطرح کرد که در راستای همین موضوع، همایش «بانوان فاطمی» در بروجرد برگزار می‌شود.

امام‌ جمعه بروجرد اضافه کرد: برای ارائه تذکر به افراد بدحجاب گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی می‌شود تا این بی‌حجابی برچیده شود و می‌طلبد محتواهایی هم در مورد دستاوردهای نظام و استراتژی دشمن به‌صورت بنر و بروشور تهیه و توزیع شود.

در ادامه این جلسه، احسان یاوری، رئیس دانشگاه آیت‌الله بروجردی گفت: نسل جوان الگوی مناسبی برای خود نیاز دارد که به‌دلیل انحراف رسانه‌ای، سلبریتی‌ها الگو شده‌اند و آنها نیز به این سمت کشیده شدند در حالی که باید الگوی نسل جوان، زن مسلمان انقلابی باشد که در این راستا جشنواره «زن مسلمان تمدن‌ساز ایران اسلامی» در دستور کار قرار گرفت که این افراد، بانوان موفق و محصول انقلاب اسلامی هستند که با پوشش اسلامی به پیشرفت رسیده‌اند به نسل جوان معرفی شود.

وی بیان کرد: تا ۲۰ دی‌ماه سایت شرکت در این جشنواره آماده است که بانوان موفق محجبه، مدارک را بارگذاری و همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha