پژوهش و فناوری در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود
کد خبر: 4102802
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

پژوهش و فناوری در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری باید با رویکرد جدید اجرا شود، گفت: باید تلاش کنیم پژوهش، فناوری و نوآوری، فقط منحصر به برگزاری چند برنامه نشود بلکه پژوهش و فناوری در لایه‌ها و سطوح مختلف جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در نشست ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان که امروز، ششم آذر در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: جای خوشحالی است که با درایت استاندار محترم، یک همدلی فاخر و ارزشمند بین سازمان‌های اجرایی استان و دانشگاه‌های استان در حال رخ‌ دادن است.

وی افزود: هفته پژوهش و فناوری باید با رویکرد جدید اجرا شود؛ یعنی همگی تلاش کنیم پژوهش، فناوری و نوآوری، فقط منحصر به برگزاری چند برنامه نشود بلکه پژوهش و فناوری در لایه‌ها و سطوح مختلف جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با بیان اینکه پژوهش و فناوری در داخل سازمان‌های اجرایی، روستاها و شهرها باید نهادینه شود و رویکرد حل‌المسائلی داشته باشد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی همچون نواختن زنگ پژوهش،برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و برگزاری جشنواره تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی و ... در هفته پژوهش و فناوری استان لرستان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان در خاتمه گفت: برای انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر استان، نشست‌های مختلف تخصصی در دانشگاه لرستان و سایر سازمان‌ها و ادارات استان، برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha