۴۰۰ تشکل فرهنگی در جامعةالمصطفی العالمیه فعال است
کد خبر: 4099305
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
حجت‌الاسلام کریمی:

۴۰۰ تشکل فرهنگی در جامعةالمصطفی العالمیه فعال است

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه از فعالیت ۴۰۰ تشکّل فرهنگی در عرصه بین‌الملل توسط دانش‌پژوهان المصطفی خبر داد.

جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه، عصر امروز، ۲۲ آبان‌ماه طی سخنانی در نخستین هم‌اندیشی رؤسای تشکّل‌ها و مشاوران منطقه‌ای المصطفی در مؤسسه مهارتی کاربردی بیان، اظهارکرد: امروز به برکت تلاش‌های همکارانمان در مؤسسه آموزش‌های مهارتی بیان، شاهد ارتقای جایگاه دانش‌های مهارتی در سرفصل‌های آموزشی و پژوهشی جامعةالمصطفی هستیم.

وی افزود: در جامعةالمصطفی العالمیه مجموعه‌های متعددی وجود دارند اما مجموعه تشکّل‌های فرهنگی، یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند در حوزه مهارتی بسیار فعالانه عمل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، گزارشی از فعالیت‌های ۴۰۰ تشکّل فرهنگی جامعةالمصطفی در عرصه بین‌الملل ارائه کرد و ادامه داد: با توجه به اقتضائات و شرایط عصر حاضر به ویژه جایگاه تأثیرگذار فضای مجازی و رسانه در زیست بشری، همچنین تأکید رهبر معظم انقلاب جهت حضور فعال و پرشور در این فضا، لازم است طلاب و دانش‌پژوهان آموزش‌های مهارتی و کاربردی در این عرصه را پشت سر گذاشته و مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه محتوایی در سطوح مختلف نیرو‌های خوبی تربیت شده است، یادآور شد: امیدواریم با تجهیز و تقویت ابزار‌های به‌کارگیری از فضای مجازی و ارائه آموزش‌های فنی لازم، بتوانیم علوم و دانش اسلامی را از بستر این فضا به جهانیان عرضه کرده و نشر دهیم.

انتهای پیام
captcha