رونمایی کتاب «حکایت‌ها و پندهای حکمت‌آموز» در بروجرد
کد خبر: 4095348
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

رونمایی کتاب «حکایت‌ها و پندهای حکمت‌آموز» در بروجرد

دو کتاب «حکایت‌ها و پندهای حکمت‌آموز» نوشته فاطمه جانجانی‌گودرزی و «انجمن زندگان» نوشته افشین مارابی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر رونمایی شد.

رونمایی کتاب «حکایت‌ها و پندهای حکمت‌آموز» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «حکایت‌ها و پندهای حکمت‌آموز» نوشته فاطمه جانجانی‌گودرزی امروز، هفتم آبان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

این کتاب بازنویسی حکایات و پندهای حکمت‌آموز برگرفته از قابوسنامه کتاب ارزشمند عنصر المعالی کیکاوس بن اسکندر نویسنده قرن پنجم است که به زبان ساده و روان برای فهم عموم مردم نوشته شده است.

فاطمه جانجانی‌گودرزی متولد سال 1368 بروجرد دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است و هم اکنون آموزگار مدرسه است و کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت احمد کلهری  ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

رونمایی از کتاب «انجمن زندگان»

همچنین، کتاب «انجمن زندگان» نوشته افشین مارابی اواخر هفته گذشته در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

این کتاب داستان گفتگوی ذهنی نویسنده با شخصیت‌های هنرمند سرشناسی است که با آنها به گفت‌وگو می‌نشیند و داستان زندگی و دغدغه‌های فکری‌اش را برای آنها بازگو می‌کند، گویی اینکه این قهرمانان مسیری برای درک شدن و نجات وی هستند.

 افشین مارابی متولد سال 1365 بروجرد دارای مدرک کارشناسی حسابداری است و در زمینه نویسندگی و شعر فعالیت دارد و این دومین کتابی است که از وی منتشر می‌شود، پیش از این کتاب «کوچه پرتو» از وی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha