جهاد تبیین؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن
کد خبر: 4093476
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

جهاد تبیین؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: جهاد تبیین راهکاری برای مقابله و شناساندن ماهیت جنگ نرم دشمن به جوانان کشور است.

عباس سروری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

عباس سروری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری درخصوص مقابله با جنگ نرم، اظهار کرد: شناخت ابعاد مختلف جنگ نرم، فرصت آشنایی با نقشه‌های دشمن را برای جوانان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز نسل جوان هدف نقشه‌های مختلف دشمنان این آب و خاک هستند، افزود: یکی از راه‌های اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمن به کارگیری جهاد تبیین است و در شرایط امروز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

سروری تصریح کرد: امروز دنیای استکبار تمام تلاش خود را برای تحمیل اراده خود به کشورمان به کار گرفته و در این مسیر تمام توان خود را بر روی فکر جوانان متمرکز کرده و البته هربار نیز شکست خورده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: دشمن امروز با دروغ‌پردازی سعی دارد تا به ملتهب کردن جامعه ما بپردازد و در این مسیر تلاش کرده تا جوانان ما را نسبت به آینده خود ناامید کند، در این راستا باید مراقب بود و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم بسیار خطرناکتر از جنگ سخت است، افزود: جامعه امروز ما نیازمند بصیرت‌افزایی است و در این راستا اهمیت جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری است چرا که باید واقعیت‌ها را بیان و شفاف‌سازی کنیم و بدانیم دشمنان از بیان شدن حقایق هراس دارند.

سروری در پایان تصریح کرد: عزت و اقتدار از برکات در طی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بوده که نصیب ملت ایران شده است و باید به جوانان با جهاد تبیین بازگو شود.

انتهای پیام
captcha