تبلیغات رسانه‌های معاند اقتدار ایران را در جهان بیشتر می‎کند
کد خبر: 4092232
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

تبلیغات رسانه‌های معاند اقتدار ایران را در جهان بیشتر می‎کند

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه قضایی با اغتشاش‌گران واقعی برخورد قاطعانه داشته باشند، گفت: رسانه‌های معاند بدانند با دروغ‌های خود نمی‌توانند مردم ایران را فریب دهند چرا که تبلیغات رسانه‌های معاند باعث می‌شود ایران در جهان اقتدار بیشتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، راهپیمایی بزرگ زنان انقلاب در جهت تحکیم و حمایت از حجاب زن ایرانی همزمان با سراسر کشور امروز، ۲۴ مهر، از میدان قیام تا میدان تختی شهرستان بروجرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌جمعه بروجرد در اجتماع بانوان بروجردی با بیان اینکه حجابی که زنان ایرانی دارند از قدیم حتی قبل از اسلام وجود داشته است، گفت: زنان ایرانی حجاب اسلامی ایرانی دارند و در تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که صحنه‌گردان اغتشاشات اخیر در ایران هستند از انسان‌های خائنی هستند که به قرآن و اسلام و حجاب اهانت می‌کنند، اضافه کرد: اعتراض منطقی مشکلی ندارد ولی اغتشاش یعنی تخریب اموال عمومی و آتش زدن پلیس که منطقی نیست.

حسینی با بیان اینکه زنان ایرانی هیچ‌گاه کشف حجاب نمی‌کنند زیرا بی‌غیرتی و بی‌حجابی با هویت زنان ایرانی سازگار نیست‌، ادامه داد: باید توجه داشت کسانی که ادعای ایرانی بودن دارند اموال عمومی را تخریب نمی‌کنند.

امام جمعه بروجرد با تأکید براینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام معاندان نظام گرفتار نشوند و در این راستا باید بصیرت‌افزایی شود، اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با دشمنان، خدمت صادقانه به مردم است و از دولت تقاضا داریم تا به بازار نظارت جدی‌تری داشته باشد.

حسینی اظهار کرد: دشمنان بدانند که امروز با جبهه مقاومت قهرمان روبرو هستند که اگر رهبر آزاده انقلاب فرمان دهد در عرض چند ساعت اسرائیل نابود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه قضایی با اغتشاش‌گران واقعی برخورد قاطعانه داشته باشند، افزود: نباید اجازه داد مردم بیشتر از این آسیب ببینند.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه رسانه‌های خود فروخته و فاسد بدانند با دروغ‌های خود نمی‌توانند مردم ایران را فریب دهند، تصریح کرد:  تبلیغات رسوای رسانه‌های معاند باعث می‌شود ایران در جهان اقتدار بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha