همایش بانوان فاطمی در خرم‌دره برگزار می‌شود
کد خبر: 4091326
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

همایش بانوان فاطمی در خرم‌دره برگزار می‌شود

فرماندار خرم‌دره از برگزاری همایش بانوان فاطمی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

همایش بانوان فاطمی

به گزارش ایکنا از زنجان، فیاض محمدی فرماندار شهرستان خرم‌دره، ظهر امروز ۲۰ مهر در جلسه هماهنگی همایش بانوان فاطمی شهرستان خرم‌دره با تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهرستان، عنوان کرد: با همکاری مردم فهیم و بابصیرت شهرستان، امروز شاهد برقراری نظم و آرامش در خرم‌دره هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که از دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه دستگاه‌های فرهنگی انتظار داریم که به وظایف خود در این حیطه عمل کنند، اضافه کرد: به دستگاهی در انجام وظایف سازمانی کوتاهی کند اخطار داده می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از موازی‌کاری در انجام کارهای فرهنگی پرهیز شود، ادامه داد: گاهی شاهد پیشنهاد اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط دستگاه‌های مختلف هستیم که انتظار داریم این دستگاه‌ها خود پیگیر اجرای این برنامه‌ها بوده و سایر دستگاه‌ها نیز هم‌افزایی لازم را در این حوزه داشته باشند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه در جلساتی که برای هماهنگی برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود باید نقدهای لازم صورت گیرد، اضافه کرد: نتیجه این نقدها و تجزیه تحلیل‌ها اجرای مطلوب برنامه‌ها برای مردمی است که شایسته بهترین‌ها بوده و همواره تابع ولایت هستند.

وی با اشاره به اینکه همایش بانوان فاطمی روز شنبه ۲۳ مهرماه جاری در خرم‌دره برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش برای اعلام برائت بانوان از کسانی است که حجاب را خدشه‌دار کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha