نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است
کد خبر: 4090577
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است

فرماندار شهرستان قزوین گفت: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و همواره از پلیس حمایت می‌کنند، دشمنان کشور در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند اما موفق نشدند و نیروی انتظامی مقتدرانه در کنار مردم ایستاد.

کاظمی فرماندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، عباس کاظمی، فرماندار شهرستان قزوین، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و افتخار کشور است، امنیت موجود در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی این نیروی خدوم است.

وی افزود: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و همواره از پلیس حمایت می‌کنند، دشمنان کشور درصدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به‌دنبال تضعیف نیروی انتظامی بودند تا امنیت موجود را زیر سوال ببرند اما موفق نشدند و نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.

فرماندار شهرستان قزوین اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی مقتدر، خواست مردم و نیروی انتظامی ضعیف خواست دشمنان و اراذل است، همگان باید بدانند که تقویت جایگاه نیروی انتظامی باعث بالارفتن پرچم امنیت و در نتیجه سبب آرامش مردم خواهد بود.

کاظمی بیان کرد: همه روزها روز نیروی انتظامی است چراکه ما در همه شرایط چه در تعطیلات، چه در روزهای عادی، در شهر، در روستا، در جاده، سفر و در فعالیت‌های روزمره و به طور کلی در همه ساحت‌ها نیروی انتظامی را در کنار مردم می‌بینیم و کارکنان این بازوی توانمند نظام در همه ساعات و روزها افتخار خدمت به مردم را دارند.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در این دیدار صمیمانه بیان کرد: افتخار ما خدمت به مردم و مقابله با عناصر ایجاد مزاحمت در مسیر پیشرفت مردم است؛ پلیس با تمام تلاش و کمک مردم می‌کوشد این وظیفه را در حد مقدورات خود به نحو شایسته انجام دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ اصلی امنیت مردم است لذا مردم امنیت و حافظان آن را دوست دارند؛ ما اعتماد و اطمینان مردم را بزرگ‌ترین سرمایه برای خود و نظام می‌دانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در ادامه با تشکر از حضور میدانی فرماندار در ماموریت‌های مختلف محوله به نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و گفت‌وگوی چهره به چهره می‌تواند خیلی سریع شبهات موجود را حل کرده و فضا را به سمت آرامش ببرد.

انتهای پیام
captcha