حفظ ثبات قدم در شرایط کنونی جزو واجبات است
کد خبر: 4090457
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

حفظ ثبات قدم در شرایط کنونی جزو واجبات است

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است، حفظ ثبات قدم است.

استاندار زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، صبح امروز، ۱۷ مهرماه، در مراسم صبحگاه مشترک، ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: امروز ثبات قدم را باید حفط کنیم. مواردی مثل آگاهی، نظم، استفاده از تکنولوژی، ارتباط نزدیک با مردم، فهمیدن اولویت‌های مهم و کاهش آسیب‌هایی که در این مسیر ‌وجود دارد، می‌تواند موجب موفقیت‌های بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین عامل اقتدار این کشور، امنیت بوده و امنیت اصل مهمی است و یک پیش‌نیاز اساسی برای پیشرفت تلقی می‌شود، ادامه داد: برای کشور ما که ۴۳ سال تلاش بر مستمر بودن و استقلال دارد و در زمان‌های مختلف نظام سلطه که با این استقلال مشکل داشت و سعی دارد ما را در موضوع امنیت به روش‌های مختلف مورد حمله قرار دهد.

افشارچی با بیان اینکه در یک سال گذشته نظام استراتژی و حرکتی کشور بر مبنای مقابله با تحریم بود، بیان کرد: کشور در این راستا ابزارهای مختلفی را به کار گرفته و با کشورهایی که به شکلی با نظام سلطه زاویه دارند، تعامل اقتصادی داشته است و در مقابل این حرکت، نظام سلطه سنگ‌اندازی می‌کند و ما مقاومت می‌کنیم.

استاندار زنجان در ادامه یادآور شد: اتفاقی که در فتنه اخیر افتاد، خواستگاهش همین مسئله است و امنیت را مورد هدف قرار داده‌اند تا از استراتژی خود در مقابله با تحریم عقب‌نشینی کنیم. هزینه‌ای که امروز آن را پرداخت می‌کنیم به دلیل مسیر درستی است که انتخاب کردیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: پلیس همواره خادم مردم بوده و مردم نیز حامی این نیروی قدرتمند هستند.

انتهای پیام
captcha