ایران اسلامی سدی در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان است
کد خبر: 4090452
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

ایران اسلامی سدی در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان است

فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه دشمنان کشور به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند زیرا ایران اسلامی را سد خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند گفت: به حاشیه بردن انقلاب اسلامی خواسته اصلی دشمنان بوده که با اتحاد ملت در این مورد هم با شکست مواجه شده‌اند.

کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 17 مهرماه در نشست مشترک با رئیس جهاددانشگاهی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی همیشه در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی غالب و پیروز هستند.

وی افزود: دشمنان کشور به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند، چراکه ایران اسلامی را سد خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند.به حاشیه بردن انقلاب اسلامی خواسته اصلی دشمنان بوده که با اتحاد ملت در این مورد هم با شکست مواجه شده‌اند.

در ادامه این نشست، همچنین، سیدداوود موسویان، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: دشمنان تنها به تخریب مسئولان نظام اکتفا نمی‌کنند و می‌خواهند دستاوردهای نظام را هم زیر سؤال ببرند و تخریب کنند تا مردم باور کنند جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نیازهای امروزی آنان را تأمین کند.

وی تصریح کرد: برخی از افرادی که در خیابان‌ها حضور پیدا کرده‌اند، در اغتشاشات حتی علت حضور خود را هم نمی‌دانستند و بی هدف بوده‌اند اما برخی دیگر به نیات پیگیری نقشه دشمن پا به این اعتراضات گذاشته‌اند که باید برای این دو تفاوت قائل شد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین فرماندهی انتظامی و رئیس جهاد دانشگاهی به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام
captcha