اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه‌دار شود
کد خبر: 4090384
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه‌دار شود

استاندار لرستان با اشاره به اینکه چهره اجتماعی و اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه‌دار شود، گفت: محبوبیت پلیس در بین مردم افزایش یافته است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۶ مهر، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان و مجموعه انتظامی کل کشور، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نام آن می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه نام نیروی انتظامی با شجاعت، غیرت و ازخودگذشتگی قرین است و همواره مفهوم امنیت را به ذهن متبادر می‌سازد، ادامه داد: وظیفه حفظ امنیت و نظم بر عهده همه ارکان نظام و مردم است و نیروی انتظامی نیز در این رابطه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

زیویار با تقدیر و تحسین برخورد هوشیارانه، مقتدرانه و توأم با درایت و خویشتن‌داری فرماندهان و کارکنان انتظامی برای صیانت از امنیت و آرامش مردم در برابر آشوب طلبان و تخریب گران اموال عمومی، گفت: پلیس همواره حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده و هست و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی کرده و به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را در کارنامه افتخارات خود افزوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: افراد مغرض و کینه توز با همراهی و سرکردگی معاندان سعی در ایجاد ناامنی دارند و پلیس با صبر و متانت عمل کرد که جای تقدیر دارد و ضمن تشکر از حافظان نظم و امنیت، از نهادهای امنیتی خواست، برای حفظ امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت قاطعانه عمل کنند.

وی با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های نتیجه محور پلیس در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و مبارزه با جرایم و ناامنی‌ها، گفت: در سایه تلاش‌های پلیس امنیت و آرامش در جای جای کشور حاکم و لرستان به عنوان یکی از استان‌های امن کشور و برخوردار از شاخص‌های امنیتی بالا مطرح است.

زیویار با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان در حوزه‌های مختلف مأموریتی شایسته قدردانی و قابل دفاع است؛ افزود: پلیس جلوه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه چهره اجتماعی و اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود؛ اظهار داشت: با نقش آفرینی مسئولانه و متعهدانه، چهره اجتماعی پلیس مقتدر، باغیرت، مردمی و ولایتمدار بوده و امروز پلیس برخوردار از محبوبیت و مقبولیت اجتماعی است.

وی ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان، مجموعه انتظامی و خانواده‌های شریف آنها در کشور و فرماندهی انتظامی استان لرستان، بر ضرورت همدلی، وحدت، انسجام، همگامی و هم‌افزایی با پلیس در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه تاکید کرد و گفت: تحقق این مؤلفه‌ها تضمینی برای سلامت و امنیت جامعه است.

انتهای پیام
captcha