نیرو‌های مسلح همواره مقابل جریانات معاند ایستاده‌اند
کد خبر: 4090351
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

نیرو‌های مسلح همواره مقابل جریانات معاند ایستاده‌اند

استاندار مازندران گفت: جوانان و مجاهدان نیرو‌های مسلح برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و همواره مقابل همه جریانات معاند، منافقین داخلی و کسانی که قصد دارند صفوف ملت را بر هم بزنند، ایستادگی و مقابله می‌کنند.

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در صبحگاه نیروی انتظامی مازندران در ساری گفت: به‌طور یقین وقتی غبار واقعیت‌ها کنار برود، بسیاری از این افراد خجالت‌زده خواهند شد.

وی افزود: بدانید  افراد زیادی در جامعه واقعیتشان را در فضای فتنه روشن کرده‌اند، که البته این از برکات فتنه است، فتنه اگر معایبی دارد، محاسنی هم دارد، بعضی  افراد ظاهرساز با صفت پلیدی که داشتند، واقعیتشان را نشان داده شد.

وی ادامه داد: جوانان و مجاهدان نیروهای مسلح برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و همواره مقابل همه جریانات معاند، منافقین داخلی و کسانی که  قصد دارند صفوف ملت را بر هم بزنند، ایستادگی و مقابله می‌کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه مردم ایران ولایت‌مدار و وفادار به رهبر انقلاب هستند، تصریح کرد: نمونه وفاداری و پشتیبانی و اتحاد ملت ایران هشت سال دفاع مقدس است، این مردم پای ارزش‌های خودشان هستند و مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که  جمع اندکی که همسو با جریان معاند شدند، کسانی که براساس عدم شناخت و آگاهی و بعضی از مسایل احساسی وارد آشوب شدند، صفشان با ملت ایران جداست، خاطرنشان کرد: شرایطی را که در حوادث اخیر نیروی انتظامی و نظامی و نیروهای جان برکف بسیجی در خیابان‌ها تجربه کردند، نمونه صبر و تدبیر برای حمایت از مردم شریف بوده است، برای این که شاید کسانی هستند که احیاناً گمراه شده بودند، صفشان جدا شود.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم نیروی انتظامی آنقدر مقتدر و آماده است که به راحتی بتواند با کسانی که مقابل نظام ایستاده باشند، ظرف چند دقیقه خنثی کند، نیروی انتظامی خویشتن‌داری کرد و تلاش کرد تا در خیابان آسیب ببیند ولی مردم آسیب نبینند، نیروی انتظامی آماج حمله اشرار شد تا بی‌گناهی از مردم آسیب نبیند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: همواره فضای رأفت اسلامی در کشور وجود دارد، مفهوم این رافت این است که مردم هرگز آسیب نبینند، مردم فهیم و ولایت مدار به رغم هم مشکلات به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی که دارند تحمل و صبر کرده‌اند و می‌کنند، ولی هرگز حاضر نیستند با جریانات هدفمند که اصل نظام را هدف قرار داده‌اند، همراه شوند.

رئیس شورای تأمین استان مازندران گفت: نمونه انزجار مردم از آشوب‌گران و فتنه‌گران در مازندران نیز به درستی به نمایش گذاشته شده است، بدانید همه آشوب گردان‌ها و اغتشاشگران شناسایی و در حال تعقیب هستند، جمهوری اسلامی هرگز حتی یک قدم از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند، این نظام بر اساس ارزش‌های عفاف و حجاب شکل گرفته است و برای این مقوله خون‌ها داده‌ایم و هرگز حاضر به عقب‌نشینی نیستیم. 

وی اظهار کرد: این بار هم دشمن همانند گذشته خجالت زده شده است، انقلاب اسلامی هر آنچه که پرچمش در دنیا بالاتر برود، توطئه‌ها بیشتر می‌شود، امروز دشمن تمام توانش را گذاشت تا بر صفوف به هم پیوسته ملت رخنه و شکاف ایجاد کند، اما با محوریت رهبر انقلاب، رهبری آگاه و منحصر به فرد، رهبری که امروز طومار استکبار جهانی را شکست، بار دیگر شکست خورد.

حسینی‌پور در پایان گفت: دشمن امروز از رهبری بزرگ، آگاه و عادل عصبانی و نگران است، شما می‌بینید که رسانه‌هایی که از رژیم منحوس صعودی و رژیم کودک‌کش صهیونیست ارتزاق می‌کنند، چه حملاتی را علیه رهبر انقلاب دارند، ما سربازانی هستیم که تا آخرین  قطره خونمان از این نظام و رهبری دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha