اعلام فراخوان نخستین رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین» در البرز
کد خبر: 4084419
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

اعلام فراخوان نخستین رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین» در البرز

فراخوان نخستین رویداد رسانه‌ای «جهاد تبیین» همزمان با سراسر کشور در البرز اعلام شد و علاقه‌مندان تا 12 مهرماه فرصت دارند در مرحله استانی این رویداد شرکت کنند.

رویداد رسانه‌ای «جهادتبیین»

به گزارش ایکنا از البرز، در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری مبنی بر نشر و بیان ارزش‌های انقلاب، به همت مرکز نسرای فضای بسیج گلستان اولین رویداد سواد رسانه‌ای در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف افزایش سواد رسانه‌ای مردم و مقابله با شایعات و شبهات که رسانه‌های دشمن روز به‌ روز در حال گسترش آن هستند در محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را ارائه دهند. مهلت ارسال آثار به مرحله استانی این رویداد تا ۱۲ مهرماه است و آثار منتخب بعد از داوری به مرحله کشوری مسابقه راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان البرزی می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این رویداد به ادمین‌های کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی به آدرس http://t.me/mohtava_n_g ،https://rubika.ir/nasragolestan ، http://Instagram.com/nasragolestan مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha