شرکت برق آذربایجان غربی تا 29 شهریور به زائران اعزامی از مرز تمرچین خدمات ارائه می‌دهد
کد خبر: 4084144
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

شرکت برق آذربایجان غربی تا 29 شهریور به زائران اعزامی از مرز تمرچین خدمات ارائه می‌دهد

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: از 14 شهریور دو تیم عملیاتی این شرکت به مرز تمرچین پیرانشهر اعزام شده و تا سه روز پس از اربعین حسینی یعنی تا 29 شهریور آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

برق رسانی به موکب های اربعینبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کبری جوادی، مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 17 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت نیز یکی از اعضا ستاد اربعین استان بوده و در این راستا وظیفه دارد تا با حضور در مرز تمرچین پیرانشهر به زائران اعزامی از این مرز خدمات ارائه داد.

وی افزود: برای این منظور از 14 شهریور دو تیم عملیاتی این شرکت به این مرز اعزام شده و تا سه روز پس از اربعین حسینی یعنی تا 29 شهریور آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: برق‌رسانی به موکب‌های مستقر در پایانه مرزی تمرچین و نیز سایر موکب‌های مستقر در این مسیر بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان بوده که این کار توسط پنج دستگاه دیزل ژنراتور انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی اعزامی شامل رانندگان، سیم‌بانان و تکنسین‌ها بوده که تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه بالابر و دستگاه جرثقیل به همراه داشته و در صورت نیاز تیم عملیاتی ذخیره نیز برای اعزام به پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام
captcha