پیش‌بینی اعزام 500 هزار زائر از مرز تمرچین به عتبات عالیات
کد خبر: 4083717
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

پیش‌بینی اعزام 500 هزار زائر از مرز تمرچین به عتبات عالیات

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود در طول مراسم پیاده‌روی اربعین 500 هزار زائر از مرز تمرچین پیرانشهر راهی عتبات عالیات شوند.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربیجلیل جباری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به خدمات ارائه شده در مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در این مسیر 30 دوش حمام آب و سرویس بهداشتی در مسیر عبور زائران در شهرستان‌های نقده و پیرانشهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این مسیر 30 موکب اربعین برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده است که اقدام به پذیرایی و اسکان زائران می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در طول مراسم پیاده‌روی اربعین 500 هزار زائر از مرز تمرچین پیرانشهر راهی عتبات عالیات شوند و نیز در این شهرستان یک پارکینگ برای استقرار 15 هزار خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی اقوام و ادیان استان در میزبانی از زائران عنوان کرد: آمادگی و میزبانی مردم کردزبان استان از زائران اربعین حسینی در حد مطلوب بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha