اعزام موکب از شهرداری بجنورد برای خدمت رسانی به زائرین کربلا
کد خبر: 4083370
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

اعزام موکب از شهرداری بجنورد برای خدمت رسانی به زائرین کربلا

شهردار بجنورد از اعزام یک موکب به کربلا جهت خدمت رسانی به زائرین از سوی شهرداری بجنورد خبر داد.

اعزام موکب از شهرداری بجنورد به کربلاجواد حمیدی، شهردار بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه یک موکب از سوی شهرداری بجنورد طی امروز برای خدمت رسانی به زائرین کربلا اعزام شد، اظهار کرد: تعداد ۴۰ نفر از موکب پرسنل شهرداری به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

حمیدی با بیان اینکه این موکب مسئولیت پاکسازی و تنظیف بخش‌هایی از شهر کربلا را بر عهده دارد، اضافه کرد: همچنین تعدادی از پرسنل سازمان آتش نشانی و پرسنل دیگر سازمان‌های تخصصی شهرداری نیز در این کاروان حضور دارند و قرار است به همان شکل که در طول سال به شهروندان بجنوردی خدمت رسانی می‌کنند به زائران اباعبدالله نیز خدمت رسانی کنند.

شهردار بجنورد بیان کرد: در شهرداری بجنورد محدودیت‌هایی داریم لذا همین تعداد نیرو را توانسته‌ایم به کربلا اعزام کنیم و به این نیروها هیچ گونه حق ماموریتی داده نمی‌شود و این افراد به صورت داوطلبانه راهی کشور عراق شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین سه شهرداری استان ۱۰ میلیون تومان برای ایام اربعین کمک مالی داشتند و اتوبوس اعزامی نیروهای شهرداری نیز تا یک هفته پس از اربعین نیز در مکان مربوطه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha