برگزاری مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» ویژه فرهنگیان خراسان‌رضوی
کد خبر: 4080206
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» ویژه فرهنگیان خراسان‌رضوی

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» ویژه فرهنگیان استان خراسان‌رضوی خبر داد.

جواد برزگر زرمهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکانجواد برزگر زرمهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» با هدف آشنایی بیشتر فرهنگیان سراسر استان با حضرت ولی عصر(عج) و ارتقای دانش مهدوی آنها برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: آزمون این فعالیت در روز پنجشنبه دهم شهریور ماه سال جاری در ساعت 14 به صورت مجازی برگزار می‌شود که متقاضیان برای ثبت نام، دریافت فایل کتاب و لینک ورود به آزمون می‌توانند به کانال کتابخانه مجازی مهدویت و نماز در شبکه شاد به آدرس mahdaviatlibrarymedu@ مراجعه کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه تبادکان بیان کرد: گذشته از اجر معنوی این اقدام، به 888 نفر از نفرات برتر این مسابقات به قید قرعه لوح تقدیر منطقه‌ای نیز اهدا خواهد شد.

برزگر گفت: این برنامه توسط دبیرخانه استانی طرح یاوران نماز و مهدویت مستقر در اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان با حمایت اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با مشارکت کانون بسیج فرهنگیان منطقه تبادکان و همراهی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha