مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در طارم برگزار شد
کد خبر: 4079932
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در طارم برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: مسابقه کتابخوانی«هفت شهر عشق» با محوریت عاشورایی در محل موسسه فرهنگی قرآنی نورالهادی اسوه برگزار و با استقبال بانوان و دختران مواجه شد.

مسابقه کتابخوانی

به گزارش ایکنا از زنجان، منوچهر شعبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم صبح امروز ۳۱ مرداد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «هفت شهر عشق» با هدف نشر معارف اهل‌بیت(ع) خاصه در ایام محرم و بالا بردن سرانه مطالعه که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، برگزار شد.

وی گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به قیام سرخ حسینی و نگاهی نو به حماسه عاشورا، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «هفت شهر عشق» نوشته مهدی خدامیان‌آرانی کرده‌ایم.

این مسئول با تقدیر و تشکر از موسسات قرآنی که در برگزاری این مسابقه فرهنگی مذهبی مشارکت دارند، گفت: این مسابقه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی بعثت آب بر و موسسه نورالهادی اسوه چورزق برگزار شد.

شعبانی در خصوص محتوای این کتاب، گفت: نویسنده کتاب از ۱۲۵ عنوان کتاب تاریخی و عربی برای نگارش محتوا بهره برده و نوشته است: «در این کتاب همراه با کاروان امام حسین(ع) از مدینه به سوی مکه حرکت می‌کنیم و بعد از آن با حوادث مسیر مکه تا کربلا و حماسه عاشورا از نزدیک آشنا می‌شویم و با داستان قهرمانی حضرت زینب(س) در سفر کوفه و شام کتاب را به پایان می‌رسانیم».

انتهای پیام
captcha