تأکید مدیرکل بنیاد شهید لرستان بر ثبت خاطرات خانواده شهدا
کد خبر: 4078691
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

تأکید مدیرکل بنیاد شهید لرستان بر ثبت خاطرات خانواده شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از فرصت‌ها در جهت ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا، گفت: در لرستان در زمینه ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، سه‌شنبه، 25 مرداد در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی(ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد استان لرستان) که با حضور مسئولان ارتش، جهاد، نیروی انتظامی و صدا و سیما به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، گفت: هیچ چیزی به اندازه تاریخ شفاهی ماندگاری ندارد.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و افزود: در زمینه ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد استان لرستان کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام هاشمی اضافه کرد: ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا و جانبازان 70 درصد باید در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه باید دیدار با خانواده شهدا در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، گفت: با توجه به کهولت سن والدین شهدا از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود و خاطرات شهدا ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام
captcha