اعتبارات پژوهشی بر روی طرح‌های کلان متمرکز شود
کد خبر: 4075350
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

اعتبارات پژوهشی بر روی طرح‌های کلان متمرکز شود

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به ضرورت پیوند مؤثر بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و فناوری، گفت: برای توسعه لرستان لازم است اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان تجمیع و بر روی طرح‌های کلان متمرکز شوند.

الرستان، فرهاد نامداری، سرپرست پارک علم و فناوری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد نامداری، سرپرست پارک علم و فناوری لرستان در دیدار با رئیس سازما ن مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به ضرورت پیوند مؤثر بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و فناوری، گفت: برای توسعه لرستان لازم است اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان تجمیع و بر روی طرح‌های کلان متمرکز شوند.

وی به وجود ظرفیت‌های موجود در واحدهای فناور، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برجسته علمی در استان، اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای طرح‌های مورد نیاز استان توسط پارک علم و فناوری آمادگی لازم برای همکاری وجود دارد.

سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان نیز در این دیدار که در محل پارک استان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت نقش پارک علم و فناوری در تحقق اشتغال دانش‌بنیان گفت: نیاز است که پژوهش‌هایی که با اعتبارات استانی انجام می‌شوند، در قالب طرح‌های کلان مورد نیاز استان باشند.

وی تصریح کرد: این پژوهش‌ها براساس اولویت‌ها و نیاز لرستان  و در راستای توسعه  تحقق اشتغال دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان مدیریت راهکار قانونی جهت تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی کردن پروژه‌های پژوهشی و فناوری مهم استان را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha