80 هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد
کد خبر: 4070951
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

80 هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان از توزیع 80 هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی به مناسبت عید قربان خبر داد.

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان اظهار کرد: کمیته امداد استان کردستان به‌مناسبت عید قربان نسبت به جمع‌آوری و توزیع نذورات در سطح استان اقدام کرده است.

وی از توزیع 80 هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی به‌مناسبت عید قربان خبر داد و افزود: در نخستین گزارشات ارزش ریالی نذورات و قربانی جمع‌آوری و توزیع شده بین نیازمندان 15 میلیارد تومان بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: این میزان قربانی و نذورات در قالب دام سبک و سنگین بوده که با نظارت دامپزشکی از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و مساجد در سطح روستاها و شهر ذبح و قربانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دام‌های ذبح شده با نظارت خیران، معتمدان و امامان جمعه و جماعات بین نیازمندان همان منطقه توزیع شده است، یادآور شد: کمیته امداد در طول سال آمادگی دریافت نذورات و کمک‌های مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان واقعی جامعه را دارد.

انتهای پیام
captcha