برنامه‌های سفر آیت‌الله مبلغی در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4068157
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

برنامه‌های سفر آیت‌الله مبلغی در لرستان اعلام شد

آيت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری از تاريخ ١٦ تا ١٨ تيرماه در سفر به لرستان در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، بروجرد و خرم‎آباد حضور خواهد یافت.

اعلام برنامه‌های سفر آیت‌الله مبلغی به لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری از تاريخ ١٦ تا ١٨ تيرماه به شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، بروجرد و خرم‎آباد سفر می‎کند و در این شهرستان‌ها برنامه‌ها، بازدیدها و نشست‌هایی خواهد داشت.

آیت‌الله مبلغی چهارشنبه، ١٥ تيرماه به شهرستان پلدختر سفر می‎کند که حضور در گلزار شهدا و ديدار با خانواده معظم يكی از شهدای شهرستان پلدختر، بازديد از مناطق سيل‌زده، بازديد از پالايشگاه، حضور و سخنرانی در شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر و ديدار با روحانيت و طلاب پلدختر از برنامه‌های وی در این شهرستان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه، ١٥ تيرماه در شهرستان خرم‌آباد حضور خواهد یافت که حضور و سخنرانی در نشست مشترک نمايندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه‌جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه لرستان از برنامه‌های وی در این روز است.

آیت‌الله مبلغی ساعت ٢٢ شامگاه چهارشنبه، ١٥ تيرماه به‌مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) در شبكه افلاک لرستان گفت‌وگوی زنده تلويزيونی خواهد داشت.

همچنین نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری روز پنج‌شنبه، ١٦ تيرماه در شهرستان كوهدشت حضور می‎یابد که ديدار با خانواده معظم يكی از شهدای این شهرستان و حضور در گلزار شهدا، سخنرانی در شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان، ديدار با روحانيت و طلاب کوهدشت از برنامه‌های آیت‌الله مبلغی در این سفر است. همچنین وی ساعت ٢١ پنج‌شنبه، ١٦ تيرماه در مراسم سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) و سالگرد مرحوم آيت‌الله مروجی(ره) در مسجد جامع کوهدشت حضور خواهد یافت.

آیت‌الله مبلغی روز جمعه، ١٧ تيرماه به شهرستان رومشکان سفر می‎کند که حضور در گلزار شهدا و ديدار با خانواده معظم يكی از شهدای این شهرستان، بازديد از بخش سوری، حضور و سخنرانی در شورای اداری و فرهنگ عمومی رومشکان و ديدار با روحانيت و طلاب این شهرستان و همچنین حضور و سخنرانی در نمازجمعه رومشکان از برنامه‌های سفر آیت‌الله مبلغی در رومشکان است.

مبلغی همچنین، شنبه، ١٨ تيرماه در شهرستان خرم‎آباد حضور می‎یابد که بازديد و ديدار با مديران و نخبگان جهاد دانشگاهی واحد لرستان و نشست خبری با اصحاب رسانه به ميزبانی خبرگزاری قرآنی (ايكنا) شعبه لرستان، حضور و ديدار با استاندار لرستان، بازديد از مركز خيريه جراحی چشم و حضور و سخنرانی در نشست هم‌انديشی جهاد كشاورزی استان لرستان با موضوع «امنيت غذايی» از برنامه‌‌های سفر وی در خرم‎آباد است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین عصر شنبه، 18 تیر در مراسم ویژه روز عرفه در مصلی نمازجمعه شهرستان بروجرد سخنرانی و قرائت دعای عرفه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha