تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و جامعة‌المصطفی منعقد می‌شود
کد خبر: 4066788
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و جامعة‌المصطفی منعقد می‌شود

نشست مقدماتی مدیران دانشگاه لرستان و جامعةالمصطفی(ص) برای رسیدن به تفاهم‌نامه‌ مشترک همکاری‌های دوجانبه، برگزار شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و جامعة‌المصطفی منعقد می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست مقدماتی مدیران دانشگاه لرستان و جامعةالمصطفی(ص) برای رسیدن به تفاهم‌نامه‌ مشترک همکاری‌های دوجانبه امروز، پنجم تیر به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و دو طرف درباره‌ موضوعات مختلفی بحث و گفت‌وگو کردند.

از مباحثی که در این نشست مشترک که علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، غلام‌حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، برخی رؤسای دانشکده‌ها، ملکی، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی جامعة‌المصطفی(ص) حضور داشتند، مطرح شد این بود که جامعةالمصطفی(ص) یک ظرفیت مهم فراملی برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در کشورهای مختلف جهان است.

همکاری بین دانشگاه لرستان و جامعه‌المصطفی(ص) با تأکید بر اینکه خدمات مختلف دوجانبه به ‌ویژه برای دانشجویان غیرایرانی (خارجی) ارتقا یابد بایستی گسترش یابد.

جامعة‌المصطفی(ص)، این ظرفیت بالا را داراست که برای دانشجویان غیرایرانی(خارجی) دانشگاه لرستان، دوره‌های آموزش زبان فارسی را برگزار کند.

دانشگاه لرستان نزدیک به ۹ هزار دانشجو دارد که می‌بایست زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها در زمینه‌ی همکاری‌های داخل و خارج کشور، ارتقا یابند.

تلاش شود دوره‌ها، همایش‌ها و فرصت‌های مطالعاتی مشترک برگزار شود.

دانشگاه لرستان توانسته است تفاهم‌نامه‌های مشترک برون دانشگاهی از نوع ملی با سازمان‌های مختلف و فراملی با تکیه بر کشورهای اسلامی از جمله اردن، ترکیه، عراق، سوریه و ... را گسترش دهد.

براساس همکاری مشترک، بایستی از تجربیات مفید و موفق جامعة‌المصطفی(ص) در جذب دانشجویان غیرایرانی (خارجی) استفاده کرد.

از سطح ارتباطات ملی و فراملی جامعة‌المصطفی(ص) برای کمک به تقویت سرمایه‌گذاری‌های مختلف در استان لرستان بایستی، یاری گرفت.

 

انتهای پیام
captcha