معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی «کلمات قصار امام خمینی(ره)»
کد خبر: 4064991
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی «کلمات قصار امام خمینی(ره)»

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی «کلمات قصار امام خمینی(ره)» خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی در راستای تشریح و معرفی جوانان کشور با ویژگی‌ها و سخنان قصار امام خمینی(ره) برگزار شد.

احد حاجی بلند، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقیاحد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی،  در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی «کلمات قصار امام خمینی(ره)» خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی در راستای تشریح و معرفی جوانان کشور با ویژگی‌ها و سخنان قصار امام خمینی(ره) بوده که ویژه‌ دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه از ساعت ۹ تا ۱۳ روز دوشنبه، ۱۶ خردادماه سالجاری در سامانه‌ رویتاب به نشانی http://www.Roytab.ir برگزار شد.

حاجی بلند، به اسامی برندگان این مسابقه اشاره کرد و گفت: سودابه عباسی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سعید عابدزاده و مهسا تقی‌زاده هر دو از دانشگاه پیام نور تبریز، احد رسول از دانشگاه آزاد واحد تبریز و مریم کریمی بلندی از دانشگاه علمی کابردی تبریز از جمله برندگان این مسابقه هستند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در خصوص جوایز این مسابقه نیز گفت: کارت هدیه سه میلیون ریالی برای پنج نفر اول این مسابقه در نظر گرفته شده که به برندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha