کتاب «ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی» در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 4062612
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کتاب «ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی» در بروجرد رونمایی شد

کتاب «ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی» نوشته ابوالفضل پیرهادی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

رونمایی کتاب «ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی» در بروجرد به گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی» نوشته ابوالفضل پیرهادی از سری کتب سبک زندگی مهدوی، امروز، 17 خرداد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این کتاب به بررسی و مضرات انواع مواد مخدر و آسیب‌های جسمی، روحی، خانوادگی و اجتماعی آن می‌پردازد و روش‌های ترک آسان و راحت مواد مخدر، سیگار و قلیان(بدون درد و با کمترین هزینه) را با استفاده از طب اسلامی ایرانی ارائه می‌دهد.

ابوالفضل پیرهادی، پژوهشگر و مدرس رسمی طب اسلامی ایرانی متولد 1367 و عضو خانه نخبگان شهید احمدی روشن است که این ششمین کتاب وی است که در این مرکز رونمایی می‎شود و قبل از این نیز کتاب‌های «زیبا اندام شوید»، «سرما نخورید»، «درمان سریع و آسان سینوزیت»، «آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام» و «هفت سین سلامت» از وی چاپ و منتشر شده است.

کتاب فوق از سوی انتشارات کلهری به مدیریت احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

رونمایی از کتاب «بیماری‌های کلیه»

همچنین کتاب «بیماری‌های کلیه» نوشته نرگس گودرزی دوشنبه، 16 خرداد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

این کتاب با موضوع پیشگیری و درمان سنگ کلیه از منظر طب سنتی و پاسخی به این سؤال است که امروزه می‌توان با استفاده از داروهای ارزان‌تر و کم عارضه‌تر و مؤثرتر سنگ کلیه را درمان کرد یا نه؟ که با تحقیقات انجام شده طی سال‌های گذشته درمان‌های سنتی، نتیجه مطلوبی داشته است.

از مزیت‌های طب سنتی به ارزان و قابل دسترس بودن و همچنین عوارض جانبی حداقلی آن می‌توان اشاره کرد، که حاصل تجربیات گسترده دانشمندان و حکمای این سرزمین طی قرون و اعصار متمادی است.

نرگس گودرزی متولد سال 1354 در بروجرد است که در زمینه طب سنتی فعالیت و تحقیق و پژوهش می‌کند و یکی از فعالان طب سنتی و نایب‌رئیس انجمن طب اسلامی ایرانیان ارمغان سلامت بروجرد است و در پایگاه علمی پژوهشی شهید پارسا، در زمینه‌های گیاهان دارویی، مزاج‌شناسی، بیماری‌های زنان و ... تدریس می‎کند.

کتاب فوق دومین کتابی است که گودرزی به رشته تحریر در آورده است، کتاب قبلی وی با عنوان «بیماری زنان از دیدگاه طب سنتی» اردیبهشت سال گذشته در این مرکز رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha