سیره امام خمینی(ره) به‌عنوان الگو به جامعه معرفی شود
کد خبر: 4060797
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

سیره امام خمینی(ره) به‌عنوان الگو به جامعه معرفی شود

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان البرز گفت: خدمات‌رسانی صحیح و دلسوزانه به مردم و پرهیز از تجملات در این مسیر از مواردی است که باید به خوبی به آن پرداخته و سیره زندگی امام خمینی(ره) به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.

 امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از البرز، علی خان‌بابایی، مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، 9 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به هموطنان خوزستانی در پی سانحه متروپل آبادان و ابراز همدردی با آن‌ها، گفت: امسال سازمان بسیج ادارات استان البرز میزبان مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام راحل خواهد بود و تلاش ما بر این است تا برنامه‌ای در شأن و جایگاه آن عزیز، برگزار شود.

وی با اشاره به خصلت‌ها و فضایل امام خمینی(ره)، ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان بر ساده‌زیستی مسئولان و پرهیز آنان از اشرافی‌گری تأکید داشتند، اخلاق و رفتار این پدر پیر انقلاب اسلامی باید در کارها و خدمات‌رسانی‎های مسئولان نسبت به مردم به‌عنوان الگوی مردم و مسئولان در جامعه قرار گیرد و این خصایص به نسل جدید نیز معرفی شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «مسئولان نباید دچار اشرافی‌گری باشند»، بیان کرد: خدمات‌رسانی صحیح و دلسوزانه به مردم و پرهیز از تجملات در این مسیر، یکی دیگر از مواردی است که در این برنامه‌ها باید به خوبی به آن پرداخته و سیره زندگی امام خمینی(ره) به‌عنوان الگو به جامعه و حتی به جهانیان معرفی شود.

خان‌بابایی یادآور شد: اگر بررسی‌ها به‌خوبی صورت گیرد متوجه خواهیم شد که این انقلاب توسط همین افرادی که به فکر مردم بودند، شکل گرفت و با نوع دیدگاه و افکار آن‌ها و تلاش‌های فراوان نیز حفظ شد، بنابراین امروز مسئولان باید ساده‎زیستی آن بزرگوار را به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در حفظ آرمان‌های انقلاب در نظر بگیرند و به آن عمل کنند.

وی با تأکید بر ادامه خدمت‌رسانی مسئولان به مردم به‌عنوان یکی از وظایف مهم و تأثیرگذار در ریشه‌کنی فقر در جامعه، مطرح کرد: امام خمینی(ره) دارای ویژگی‌های فراوان اخلاقی و رفتاری بودند، اما اگر امروز ما بتوانیم ساده‌زیستی ایشان و تأکید بر خدمت‌رسانی صحیح مسئولان به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و این فرهنگ را به نسل جدید نیز منتقل کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

این مسئول در پایان به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره و اظهار کرد: این مراسم روز پنجشنبه، ۱۲ خرداد در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در کوی کارمندان شمالی با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود و سخنران مراسم حاج‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
captcha