ساماندهی ۶۷ درصد از مزار شهدا ماهنشان
کد خبر: 4056002
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماهنشان عنوان کرد

ساماندهی ۶۷ درصد از مزار شهدا ماهنشان

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماهنشان گفت: ۶۷ درصد از مزار شهدای این شهرستان ساماندهی شده است‌.

ساماندهی مزار شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، مرتضی رستمی، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ماهنشان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهایتاً تا خردادماه سال ۱۴۰۲ همه مزار شهدای شهرستان ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۶۷ درصد از مزار شهدای ماهنشان ساماندهی و ۲۳ درصد باقی مانده است‌‌.

وی تعداد کل شهدای شهرستان ماهنشان را ۱۹۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۱۳۰ شهید در شهرستان پرونده دارند و خانواده‌های محترمشان ساکن ماهنشان هستند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۶۷ درصد از مزار مطهر تاکنون ساماندهی شده است، ادامه داد: ساماندهی ۴۴ مزار شهدا در پای عقد قرارداد است و تا پایان امسال با تامین اعتبارات و مشارکت سپاه، فرمانداری، دهیاری و سایر ارگان‌های ذی‌ربط، این ساماندهی مزار شهدا انجام خواهد شد.

وی همچنین تعداد جانبازان این شهرستان را ۶۸ نفر برشمرد و افزود: ۱۵ آزاده گرانقدر نیز در بنیاد شهید ماهنشان پرونده دارند.

رستمی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبارات برنامه‌های حمایتی و خدماتی به جانبازان، ایثاگران و خانواده‌های محترم شهدا ارائه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: وظیفه تکریم و شناخت شهدا امر مهمی است و از این رو برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوی زیارتی و سیاحتی، مباحث آموزشی، مشاوره شغلی، آموزش‌های خانواده از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید استان است.

انتهای پیام
captcha