کارگاه «تاریخ شفاهی» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4055480
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
ویژه دانشجویان؛

کارگاه «تاریخ شفاهی» در لرستان برگزار می‏‌شود

کارگاه آموزشی «تاریخ شفاهی» ویژه‌ دانشجویان طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌‌شود.

کارگاه «تاریخ شفاهی» در لرستان برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه  لرستان، کارگاه آموزشی «تاریخ شفاهی» ویژه‌ دانشجویان طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه جاری با تدریس سامان سپهوند، نویسنده و پژوهشگر لرستانی در دانشگاه لرستان برگزار می‌‌شود.

این کارگاه آموزشی را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار می‌کند و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09160782548 پیام ارسال کنند تا ثبت‌نام شوند.

اجرای «طرح دستیار فناوری» در دانشگاه لرستان

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان با توجه به نام‌گذاری سال 1401 به عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اقدام به اجرای طرح «دستیار فناوری»کرده است.

علاقمندان به ثبت‌نام در این طرح می‎توانند با مراجعه به آدرس سامانه‌ اینترنتی طرح دستیار فناوری به نشانی  WWW.PARKINTERN.IR برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در این طرح، تا 20 خردادماه امسال اعلام شده است و براساس این طرح، دانشجویان متقاضی، به مدت شش ماه در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعالیت می‌کنند و ماهانه یک میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، دو میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی ارشد و سه میلیون تومان به دانشجویان دکترا در پایان طرح پرداخت می‌شود.

اجرایی شدن مفاد قرارداد همکاری دوجانبه بین دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری و توسعه‌ی فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور براساس استفاده از نیروی انسانی متخصص از جمله اهداف مهم طرح دستیار فناوری است.

همچنین در راستای مأموریت‌گرا شدن کارکرد دانشگاه‌ها، آموزش مهارت‌های کاربردی حین تحصیل به دانشجویان علاقه‌مند و متقاضی از دیگر اهداف این طرح است.

گسترش تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی، فناورانه و دانش‌بنیان از موضوعات مهم ذیل این طرح است.

انتهای پیام
captcha