آمادگی سازمان بدر عراق برای گرامیداشت روز جهانی قدس
کد خبر: 4052558
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

آمادگی سازمان بدر عراق برای گرامیداشت روز جهانی قدس

سازمان بدر عراق با بررسی زمینه‌های برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس اعلام کرد که برای سازماندهی تجمع بزرگ این روز در عراق آمادگی لازم را دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه العام، عبدالکریم الانصاری، دبیرکل و معاون سازمان بدر عراق رییس جلسه دفاتر این سازمان در بغداد طی این جلسه بر ضرورت آمادگی و فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

دبیر کل سازمان مقاومتی بدر عراق گفت: روز قدس بیشتر از اینکه ایستگاهی برای اعتراض باشد، مناسبتی برای اعلام زنده بودن وجدان بشری در مقابل صهیونیست‌های اشغالگر است.

حاضران در جلسه و اعضای دفاتر سازمان بدر نیز در این نشست بر ضرورت فراخوان و گرد آوردن مردم و اهتمام بالا به احیای روز جهانی قدس در محکومیت سلطه استکبار جهانی تأکید کردند. روز جهانی قدس همانند سال‌های گذشته در شهرهای مختلف عراق به‌ویژه بغداد با حضور چشمگیر مردمی، گروه‌های مقاومت اسلامی، مقامات لشکری و کشوری، شخصیت‌ها و رهبران سیاسی و علما و اندیشمندان حوزه‌های علمیه شیعه و اهل سنت و دیگر اقوام و اقلیت‌های دینی عراق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha