برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» تجلیل شدند
کد خبر: 4050016
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» ویژه کارکنان بانک سپه کهگیلویه‌وبویراحمد و خانواده‌هایشان همزمان با ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.

 مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» در بانک سپه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شاهرخ امیریان، مدیر شعب بانک سپه کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 27 فروردین‌ماه در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده»، ویژه کارکنان بانک سپه کهگیلویه‌وبویراحمد و خانواده‌هایشان، ماه رمضان را فرصتی برای زدودن کاستی‌ها و گناهان دانست و اظهار کرد: نماز اساس دین اسلام است و امروزه علت اصلی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نبود باورهای قلبی به نماز و آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی است که در این خصوص وظیفه ما تقویت زمینه‌های اشاعه فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت‌های نماز بهره‌مند شویم و در توسعه فرهنگ نماز نقش آفرین باشیم، در این خصوص هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های اداری ضروری است که سعی ما بر این است که با پیش بینی‌ها و برنامه ریزی از فرصت‌های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بانک سپه به درستی استفاده کنیم.

مدیر شعب بانک سپه کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های بانک سپه در حوزه نماز، اضافه کرد: وجود نمازخانه در تمامی ساختمان‌ها و اکثر شعب استان، احداث نمازخانه در مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک سپه تهیه محراب، تهیه تجهیزات و امکانات جهت نمازخانه‌های موجود بخشی از فعالیت‌های فیزیکی بانک سپه در حوزه نماز است.

امیریان همچنین با اشاره به فعالیت‌های بانک سپه در حوزه نماز، بیان کرد: حضور 2 روحانی در بانک سپه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع نماز، نشست‌های هم اندیشی، نمایشگاه کتاب، پاسخ به مسائل شرعی و تقدیر از فعالان و خادمان نماز ازجمله برنامه‌های بانک سپه در حوزه نماز است.

همچنین، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز ضمن تقدیر از اقدامات بانک سپه در حوزه نماز، گفت: اهداف جمهوری اسلامی، ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه و از بین بردن ضد ارزش‌هاست که همه ما در هر پست و جایگاهی وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم تا فرهنگ نماز و به‌خصوص نماز جماعت در جامعه نهادینه شود و از برکات نماز برخوردار شویم.

وی افزود: از قبل با فعالیت‌های بانک سپه در حوزه نماز آشنا بودیم و جای بسی خوشحالی است که در یک مجموعه اقتصادی شاهد حضور کارکنانی مؤمن، انقلابی و دغدغه‌مند هستیم که در راستای تبلیغ ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha