مسابقه کتابخوانی نماز در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4049793
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

مسابقه کتابخوانی نماز در البرز برگزار می‌شود

دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی نماز

به گزارش ایکنا از البرز، دومین مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان دستگاه‌ها، خانواده و فرزندان ۱۸ سال یا بالاتر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

منبع مطالعاتی این مسابقه، کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» تألیف خدابخش کریمیان و انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است.

دستگاه‌ها می‌توانند کتاب مسابقه را به‌صورت نسخه الکترونیکی و فایل pdf کتاب با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۱۰ هزار ریال از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و به‌صورت نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۰ هزار ریال از فروشگاه مرکزی ستاد نماز و عاملین فروش در استان‌های منتخب و همچنین از طریق سفارش از فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir تهیه کنند.

آزمون مسابقه به‌صورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.namaz.ir برگزار می‌شود و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خردادماه سال جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام می‌شود.

ستاد اقامه نماز از بین قبول‌شدگان در آزمون(آزاد و دستگاه‌های اجرایی) به تعداد ۱۱۰ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha