«خیانت عادی‌سازی»؛ موضوع جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز قدس
کد خبر: 4048339
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

«خیانت عادی‌سازی»؛ موضوع جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز قدس

سومین دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس هم‌زمان با ایام رمضان و در آستانه روز جهانی قدس با موضوع «خیانت عادی‌سازی» و «نکبت روز نکبت» فراخوان داد.

«خیانت عادی‌سازی»؛ موضوع جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز قدسبه گزارش ایکنا، این جشنواره به همت خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا و با همکاری کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین (وابسته به نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران)، مرکز مطالعات استراتژیک شهید فاضل (عراق)، جریان وفاء اسلامی بحرین، حوزه هنری انقلاب اسلامی (ایران) و سایت جامع هنر اسلامی فراخوان داده است.

از آنجا که این دوره از جشنواره با تلاش‌های محور استکباری برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی با رژیم اشغالگر هم‌زمان شده است و نیز با توجه به نزدیکی روز نکبت با روز قدس امسال، دو موضوع «خیانت برخی سران عرب در عادی‌سازی روابط با اسرائیل» و «نکبت روز نکبت» (روز تأسیس اسرائیل و آوارگی مردم فلسطین) برای جشنواره انتخاب شده است.

به نفر اول دیپلم افتخار و ۱۵۰۰ یورو، نفر دوم دیپلم افتخار و  1000 یورو و نفر سوم دیپلم افتخار و 700 یورو اهدا خواهد شد و حداکثر مهلت ارسال کاریکاتورها به دبیرخانه جشنواره 31 خرداد 1401 (21 جون 2022) اعلام شده است.

شرکت‌کنندگان باید از طریق ایمیل جشنواره (icfoaqd@gmail.com)کاریکاتورها، فرم شرکت و عکس خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات جشنواره و نحوه شرکت به صفحه هنر اسلامی پایگاه خبری ابناء مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha