اعزام 36 مبلغ به مناطق شهری و روستایی اشتهارد
کد خبر: 4047236
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

اعزام 36 مبلغ به مناطق شهری و روستایی اشتهارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد از اعزام 36 مبلغ به مساجد شهری و روستایی این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام حسین فلاحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به اعزام مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: تقریبا به تمام مساجد شهری و روستایی این شهرستان مبلغ اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شهرستان 25 مسجد فعال دارد، افزود: برای ماه مبارک رمضان با اعزام مبلغ برنامه‌های ویژه‌ای در مساجد اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد تصریح کرد: به‌مناسب ماه مبارک رمضان 30 مبلغ به مساجد اعزام می‌شوند و علاوه برآن شش مبلغ نیز از شهر قم برای فعالیت‌های تبلیغی به شهرستان اعزام شدند.

فلاحی در ادامه درباره برنامه‌های اجرایی این اداره توضیح داد و گفت: برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مصلی، مساجد، حسینیه‌ها و اداره تبلیغات این شهرستان از جلمه این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) طرح اطعام و توزیع غذای‌ گرم برای 800 نفر از مردم این شهرستان اجرا و همچنین در شب‌های قدر نیز مساجد میزبان روزه‌داران و عاشقان اهل بیت(ع) می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد با بیان اینکه حوزه علمیه برادران این شهرستان نیز به مناسب این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است، گفت: حوزه علمیه برادران با مشارکت 25 روحانی فعالیت تبلیغی دارند و هر روز قبل از افطار جلسه درس اخلاق با حضور امام‌جمعه اشتهارد برای آنها برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha