مسابقه کتابخوانی ««نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4047134
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
به‌مناسبت ماه رمضان

مسابقه کتابخوانی ««نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در همدان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیدمرتضی حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز همدانحجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در همدان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مخاطبین این مسابقه گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر را شامل می‌شود. اطلاعات بیشتر و نحوه تهیه کتاب مسابقه در تارنمای namaz.ir وجود دارد.

حسنی‌حلم با بیان اینکه زمان مطالعه و شرکت در آزمون از ۲۰ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری خواهد بود افزود: علاقه‌مندان ‌برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه mehr.namaz.ir مراجعه کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه به 110 نفر از افرادی که در این مسابقه شرکت و برنده شدند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد، گفت: زمان اعلام نتایج مسابقات ۲۱ خرداد سال جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir ‌درج خواهد شد.

انتهای پیام
captcha