اطلاعیه حرم شاهچراغ(ع) درباره برنامه لحظه تحویل سال
کد خبر: 4044335
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

اطلاعیه حرم شاهچراغ(ع) درباره برنامه لحظه تحویل سال

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) طی اطلاعیه‌ای مواردی را جهت رعایت زائران و شهروندان برای حضور در برنامه لحظه تحویل سال یادآور شد.

برنامه لحظه تحویل سال، حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه آغاز سال نو، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اطلاعیه‌ای را به منظور حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا صادر کرد که در آن مواردی را به زائران و شهروندان برای حضور در برنامه لحظه تحویل سال یادآور شده است.

در این اطلاعیه آمده است:« ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچین فرا رسیدن سال نو شمسی مقدم زائرین و مجاورین گرامی را در سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی گرامی داشته و از تمامی عاشقان و علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت جهت حضور در مراسم معنوی که از  ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آورد.

به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم ضروری است همشهریان و هم‌وطنان گرامی نسبت به رعایت موارد ذیل اهتمام ورزند:

1- رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در طول مراسم الزامی است.

2- مسیرها و مبادی ورودی حرم مطهر شامل باب الرضا (ع) واقع در خیابان حضرتی باب احمدبن موسی(ع) واقع در سه راه احمدی، باب السجاد(ع) در ورودی بازار شاهچراغ(ع) است.

3- جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا زائرین گرامی به هنگام اقامه نماز از مهر و تسبیح شخصی استفاده کنند.

4- رعایت شئونات اسلامی و استفاده از پوشش چادر برای خواهران گرامی در هنگام تشرف به حرم مطهر الزامی است لذا خواهشمند است هنگام تشرف به حرم مطهر ضمن رعایت حجاب اسلامی چادر شخصی به همراه داشته باشند.

5- زائرین گرامی از به همراه آوردن وسایل ممنوعه از قبیل دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری لب تاب وسایل برنده و آتش زا و ….. به داخل حرم مطهر خودداری کنند.

6- خواهشمند است هرگونه نذورات نقدی و غیر نقدی خود را صرفاً به دفاتر نذورات مستقر در صحن‌های حرم مطهر تحویل نموده و رسید دریافت نماید.

7- در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم خواهشمند است با خادمین حرم مطهر همکاری و همیاری نمایند.

انتهای پیام
captcha