بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از یادمان شهدای هویزه
کد خبر: 4042508
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از یادمان شهدای هویزه

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان کربلای ایران از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید کرد.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته، 21 اسفند با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان کربلای ایران از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که محمدحسین کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جمع زائران و دانشجویان به گفت‌وگو با آنها پرداخت.

سردار فدوی در این دیدار با بیان اینکه زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ گفت: سرزمین‌های نور، بهشت ایران هستند. خداوند متعال به شهدا مرتبت، اجازه و اختیار کارهایی از جمله اذن شفاعت داده است و این یک اصل مسلم است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تجلیل از خادمان شهدا نیز گفت: خدا را شکر دلدادگان زیادی در یادمان شهدای هویزه به عنوان خادم زحمت می کشند و به زائران شهدا خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha