حزب‌الله: پهپاد «حسان» با موفقیت از اراضی اشغالی بازگشت
کد خبر: 4037175
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

حزب‌الله: پهپاد «حسان» با موفقیت از اراضی اشغالی بازگشت

حزب‌الله لبنان درباره ورود امروز یک پهپاد لبنانی به حریم هوایی فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب‌الله: پهپاد «حسان» با موفقیت از اراضی اشغالی بازگشتبه گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، در این بیانیه آمده است: پهپاد «حسان» طی عملیات اطلاعاتی به مدت 40 دقیقه و در عمق 70 کیلومتری فلسطین اشغالی به پرواز درآمد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه تأکید کرد: این پهپاد با وجود تمام تلاش‌های دشمن برای سرنگونی آن، به سلامت از اراضی اشغالی به لبنان بازگشت.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ:

و بر ما نصرت و یاری اهل ایمان حتم است

آیه 47 سوره روم

امروز، جمعه 2022/02/18 مقاومت اسلامی «حسان» را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات به گشت‌زنی پرداخت. مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی ادامه داشت. باوجود تمام تلاش‌های پی‌در‌پی و متعدد دشمن برای سرنگونی، پهپاد حسان به‌سلامت از اراضی اشغالی بازگشت. پهپاد مأموریت موردنظر را با موفقیت و بدون آنکه اقدامات دشمن بر آن اثر بگذارد، انجام داد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ:

و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا

آیه 126 آل عمران»

گفتنی است رسانه‌های عبری‌زبان، بعدازظهر امروز، اعلام کردند که آژیر‌های خطر در «جلیل علیا» (شمال فلسطین اشغالی) و جولان اشغالی دو بار به صدا درآمده‌ است. لحظاتی پس از انتشار این گزارش، رسانه‌ها خبر دادند که پرنده‌های نظامی رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

انتهای پیام
captcha