کتاب «بی‌نشان» در خرم‎آباد رونمایی شد + عکس
کد خبر: 4036165
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

کتاب «بی‌نشان» در خرم‎آباد رونمایی شد + عکس

آیین رونمایی از کتاب «بی‌نشان» و مستند «ایمان» با موضوع خاطرات امامعلی کونانی از آزادگان دفاع مقدس در حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیین رونمایی از کتاب بی‌نشان و مستند ایمان برگرفته از این کتاب، یکشنبه، ۲۴ بهمن با حضور رئیس حوزه هنری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از هنرمندان در تالار ماه حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

کتاب بی‌نشان تألیف فرحزاد جهانگیری است که به معرفی و ثبت خاطرات امامعلی کونانی از آزادگان دفاع مقدس می‌پردازد و مستند ایمان به کارگردانی احمد احمدپور برگرفته از این کتاب است که خاطرات و زندگی این آزاده لرستانی را به تصویر کشیده است.

فرحزاد جهانگیری، نویسنده کتاب بی‌نشان در این آیین گفت: استارت کار کتاب بی‌نشان از ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ آغاز و بعد از چهار سال به پایان رسید کمااینکه در طول این مدت شاهد همکاری آقای کونانی و خانواده وی بودیم‌.

وی با بیان اینکه ما شرمنده شهدا و ایثارگران هستیم و به‌عنوان خادم شهدا باید در معرفی و ثبت خاطرات رزمندگان با زبان هنر کوشا باشیم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خاطرات دفاع مقدس جواهر هستند و از آنان با عنوان الماس‌های درخشان یاد می‌شود.

جهانگیری با تأکید بر اینکه ایثارگران پای کار بیایند و حقایق و خاطرات را بیان کنند، ادامه داد: هنرمندان تاریخ شفاهی دفاع مقدس را ثبت و ضبط و مسئولان حامی هنرمندان باشند کمااینکه در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس باید پژوهش قوی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha