برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت ترکیبی در دستور کار است
کد خبر: 4031074
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد:

برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت ترکیبی در دستور کار است

مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد هدف از راهیان نور را زنده کردن یاد و خاطرات شهدا دانست و گفت: با توجه به دستورالعمل‌ها، امسال برنامه راهیان نور به‌صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است.

محمد مهرافزون، مدیر آموزش‌ و پرورش بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهرافزون، مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد امروز، چهارم بهمن در جلسه دهه فجر و اعزام دانش‌آموزان راهیان نور این شهرستان، تبیین دستاوردهای انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های بارز جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: در این برنامه‌ها باید ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های نظام اسلامی در همه ابعاد به چشم‌اندازها و اهداف بلند انقلاب هم توجه کرد.

وی از دهه فجر به‌عنوان یک فرصت طلایی در حوزه تربیت سیاسی دانش‌آموزان یاد کرد و افزود: در این ایام غرورآفرین و حماسی می‌توان هویت دینی ـ انقلابی دانش‌آموزان و ارزش‌های نظام را ارتقا داد و باید خاطرات روزهای دهه فجر را که هر روزش یادآور حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل نظام سلطه است را با طراوت و تازه نگه داشت و آن خاطرات را در نسل آینده نهادینه کرد.

مهرافزون با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در مدارس باشکوه برگزار خواهد شد و مدیران آموزشی به این امر اهتمام کنند، هدف از راهیان نور را زنده کردن یاد و خاطرات شهدا دانست و افزود: نیاز است که از فرصت اردوهای راهیان نور بهره ببریم و پیام شهدا را منتقل کنیم؛ باید راه و رسم شهدا را به‌عنوان الگوهایی به نسل‌های بعد معرفی کنیم.

وی گفت: اهمیت راهیان نور بر همگان مشخص است و آن را به مثابه یک موقعیت فرهنگی و تربیتی می‌دانیم که با توجه به دستورالعمل‌ها، امسال این برنامه معنوی به‌صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha