شیوع اُمیکرون در ۴ شهرستان لرستان
کد خبر: 4031002
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

شیوع اُمیکرون در ۴ شهرستان لرستان

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وضعیت آبی کرونایی این استان، گفت: سویه امیکرون در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و دورود شیوع پیدا کرده است.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان امروز، چهارم بهمن‌ماه در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: تاکنون سویه اُمیکرون در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و دورود مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه سویه اُمیکرون در حال گردش در استان است و ضرورت دارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از بروز پیک ششم کرونا در استان جلوگیری کنیم، افزود: در حال حاضر شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله، پلدختر، ازنا، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی قرار دارند.

کوشکی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه فوت بیمار کرونایی در استان ثبت نشده است، اضافه کرد: در این مدت ۸۸ لرستانی مبتلا شدند و آمار مبتلایان قطعی به کرونا در لرستان به ۱۹۸ هزار و ۹۲ نفر افزایش یافت.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با بیان اینکه تاکنون آمار قربانیان کرونایی در لرستان به دو هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است، اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۷ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

انتهای پیام
captcha