اعزام 30 مبلغ به بقاع متبرکه مجری سوگواره یاس نبوی در البرز
کد خبر: 4026137
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

اعزام 30 مبلغ به بقاع متبرکه مجری سوگواره یاس نبوی در البرز

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با اجرای طرح سوگواره یاس نبوی 30 مبلغ به بقاع متبرکه مجری این طرح اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اعزام 30 مبلغ به البرز در قالب سوگواره یاس نبوی، اظهار کرد: طرح سوگوراه یاس نبوی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه سازمان اوقاف است که به‌منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبلغان اعزامی در بقاع متبرکه و مناطق کمتر برخوردار استان مستقر می‌شوند، افزود: مبلغان اعزامی در حوزه‌های مختلف به تبلیغ مباحث دینی، احکام شرعی و مسائل مورد نیاز مردم می‌پردازند.

این مسئول تصریح کرد: اساس فرهنگ‌سازی و گسترش سیره فاطمی در جامعه از برنامه‌های مهمی است که این سازمان دنبال می‌کند و از موضوعات مهمی که در برنامه مبلغان اعزامی به آن پرداخته می‌شود، موضوع دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری است که از اساس الگو‌های سیره فاطمی به‌شمار می‌رود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه مدت زمان تبلیغی ایام فاطمیه یک هفته است که شامل فعالیت مبلغان اعزامی و روحانیون بومی و مستقر در بقاع متبرکه خواهد بود، گفت: رفتار و سلوک اخلاقی حضرت زهرا(س) را باید در حوزه نظر و هم حوزه عمل ترویج کرد.

انتهای پیام
captcha