همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به جد پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 4025034
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به جد پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مطالبه به حق این صنف عنوان کرد و گفت: طبق قانون حقوق بازنشستگان بایستی با کمترین اختلاف حقوق شاغلان پرداخت شود که این امر را شاهد نیستیم.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلسصدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مخالف طرح اضافه شدن دوسال به بازنشستگی هستم و حذف این طرح را به مجلس ارائه دادم، چرا که اضافه شدن دوسال به بازنشستگی هم به ضرر بازنشستگان و هم به ضرر جوانان است و این طرح بایستی حذف شود چرا که این طرح مزایایی ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس گفت: اجرایی شدن این طرح انگیزه نیروی کار جوان را پایین می‌آورد و بایستی این طرح به طوری کلی حذف شود.

بدری ادامه داد: رئیس‌جمهور بایستی به وعده‌های خود در قبال جوانان و بازنشستگان عمل کند و ساماندهی نیروهای قراردادی و طرحی و شرکتی و حق الزحمه‌ای شامل صدا و سیما نیز می‌شود تا انگیزه نیروهای کار فعال دوچندان شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، بیان کرد: ما به دنبال عدالت در پرداخت هستیم تا همه کارکنان دولت اعم از شرکت‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی حقوق یکسانی را دریافت کنند تا بی‌عدالتی در پرداخت حقوق برطرف شود.

وی تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که مدیران و کارکنان شرکت‌ها و نهادهای خاص حقوق غیرمتعارف دریافت کنند اما معلمان، کارکنان وزارت کشور و یا صدا و سیما حقوق ناچیز داشته باشند.

وی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مطالبه به حق این صنف عنوان کرد و ادامه داد: طبق قانون حقوق بازنشستگان بایستی با کمترین اختلاف حقوق شاغلان پرداخت شود که این امر را شاهد نیستیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با رد شایعه حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی خاطر نشان کرد: هرگونه جراحی اقتصادی در کشور بایستی همراه با تدبیری کارشناسی و بررسی همه‌جانبه باشد و دولت در این زمینه در لایحه بودجه خواسته شفافی را مطرح نکرده است.

انتهای پیام
captcha