توزیع کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان
کد خبر: 4024839
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

توزیع کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان گفت: همزمان با دهه بصیرت دوازدهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی گوشت گرم به تعداد هزار و 200 بسته بین خانواده‌های آبرومند عضو کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان توزیع شد.

کامل گلباغی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 9 دی‌ماه در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: هزار و 800 کیلوگرم گوشت قرمز بین هزار و 200 خانواده آبرومند عضو کانون‌های مساجد کردستان به همت برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و همکاری و مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) توزیع شد.

وی افزود: این کمک‌های مؤمنانه همزمان با 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در قالب طرح قربانی اول ماه جمادی الثاني در سطح مرکز و شهرستان‌های تابعه استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه این کمک‌های مؤمنانه ابتدای هر ماه قمری صورت می گیرد، ادامه داد: بعد از اعلام مؤسسه حضرت خدیجه (س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با همکاری مؤسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره‌مندی هزار و 200 خانواده از این کمک‌ها فراهم شد.

وی هدف از این اقدام خیرخواهانه را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان دانست و اظهار کرد: روحانیون، خادمان مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از جمله افرادی هستند که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند.

گلباغی یادآور شد: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی مؤسسه حضرت خديجه (س) و مشارکت در طرح‌های قربانی در اول هر ماه قمری می‌توانند هدایای و نذورات خود را از طریق مراجعه به سایت این مؤسسه و همچنین پرداخت‌های نقدی که در سایت مذکور اعلام شده است، ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha