مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «دختر شینا» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4024662
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
ویژه بانوان؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «دختر شینا» در گیلان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «دختر شینا» ویژه بانوان با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و کمیته زنان دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود.

 مسابقه کتابخوانی از کتاب دختر شینا ویژه بانوان در گیلان برگزار می‌ شود

به گزارش ایکنا از گیلان، مسابقه کتابخوانی از کتاب «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی زاده، از امروز هشتم دی ماه لغایت 20 دی ماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی که با همکاری مشترکی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و کمیته زنان دفاع مقدس در گیلان برگزار خواهد شد، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir و کلیک بر روی پوستر این مسابقه و پاسخ به سوالات مطرح شده از مضمون کتاب، در این رویداد کتابخوانی شرکت کنند.

بر اساس دبیرخانه برگزاری این مسابقه، اسامی پنج برگزیده این مسابقه در روز 26 دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اعلام و با اهدای جوایز ارزنده‌ای از این افراد تجلیل خواهد‌ شد.

گفتنی است، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در مناسبت‌های مختلف تقویمی، برنامه‌های مختلفی در پاسداشت ارزش‌های دینی، ملی و مذهبی برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha