خاطره‌نگاری والدین شهدا با جدیت دنبال می‌شود
کد خبر: 4023724
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

خاطره‌نگاری والدین شهدا با جدیت دنبال می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص ثبت خاطرات شهدا و ایثارگران، بر خاطره‌نگاری والدین شهدا تأکید کرد.

 محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، امروز، 5 دی ماه در نشست با رؤسای ستادی و کارشناسان فرهنگی شهرستان‌های تابعه، با اشاره به ضرورت اجرای طرح خاطره‌نگاری اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص ثبت خاطرات شهدا و ایثارگران، خاطره نگاری والدین شهدا در اولویت اصلی بنیاد است.

فاضلی افزود: همکاران ما در شهرستان‌ها باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرای دقیق و فوری این طرح با اولویت قرار دادن والدین شهدا را انجام دهند زیرا کهولت سن والدین شهدا و بیماری این عزیزان باعث می‌شود این گنجینه گران‌بها از دسترس ما خارج شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در حوزه آموزش عمومی و عالی بیان کرد: روزمرگی نباید باعث شود ما از حوزه آموزش غافل شویم زیرا بی‌توجهی به این مسئله مهم و حیاتی، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد.

فاضلی برنامه‌ریزی و توجه به هدایت تحصیلی صحیح با بهره‌گیری از مشاوران خبره و مجرب را مورد توجه قرار داد و گفت: دوره دو ساله با ویروس منحوس کرونا باعث شد دانش آموزان و دانشجویان نتوانند از آموزش کامل بهره گیرند و باید تلاش کنیم این نقص را با هدایت تحصیلی درست و اصولی جبران کنیم.

عضو ستاد شاهد و ایثارگر آموزش‌وپرورش و دانشگاه بر ضرورت تشکیل جلسات ستاد شاهد و ایثارگر تأکید کرد و گفت: همکاران ما در شهرستان‌ها باید به تشکیل جلسات و پیگیری امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

یادآور می‌شود در این نشست با تشکیل کارگروه‌های سه‌گانه در سه حوزه آموزش، یادمان‌ها و مراسم و ورزشی و اردویی در خصوص بودجه عملیاتی سال آینده بحث و تبادل‌نظر شد که جمع‌بندی نظرات در هر بخش به ستاد مرکز ارسال خواهد شد تا در بودجه لحاظ شود.

انتهای پیام
captcha