برگزاری نشست «معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب» در لرستان
کد خبر: 4023297
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

برگزاری نشست «معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب» در لرستان

نشست تخصصی «معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب» به همت دبیرخانه گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

 نشست تخصصی «معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب» به گزارش ایکنا از لرستان، نشست تخصصی «معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب» به همت دبیرخانه گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان چهارشنبه، هشتم دی‌‌ماه از ساعت ۱۰ در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

در این نشست، کمیته تخصصی معنویت و اخلاق اسلامی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان با هدف انسجام بهتر و فعالیت‌های تخصصی دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌شود.

از محورهای اصلی این نشست می‌توان به تعریف معنویت و اخلاق از نگاه اسلام و چگونگی گسترش آن در دانشگاه و موانع اصلی گسترش معنویت و اخلاق در دانشگاه‌ها اشاره کرد.

یادآور می‌شود، در برگزاری این نشست تخصصی، مرکز امام و انقلاب سازمان دانشجویان و خبرگزاری‌‎های ایکنا و ایسنای جهاددانشگاهی لرستان نیز مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha