موازی‌کاری‌ها در خدمت به محرومان حذف می‌شود
کد خبر: 4023059
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

موازی‌کاری‌ها در خدمت به محرومان حذف می‌شود

قائم‌مقام کمیته امداد کشور، راه‌اندازی امداد هوشمند و کارآمد را موجب ارتقای خدمات به نیازمندان دانست و گفت: با اجرای این سامانه، موازی‌کاری در حوزه محرومیت‌زدایی از بین خواهد رفت.

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم‌مقام کمیته امداد کشور، امروز، دوم دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، اظهار کرد: وظیفه بزرگی که کمیته امداد امام خمینی(ره) در تحقق عدالت اجتماعی به عهده دارد، تجسم‌بخشی خدمت و کمک به نیازمندان به عنوان یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به مسئولیت همه دستگاه‌ها در تحقق عدالت اجتماعی افزود: کمیته امداد زمانی می‌تواند در این مسیر حرکت موفقی داشته باشد که همراهی و اعتماد مردم را با خود داشته باشد.

قائم‌مقام کمیته امداد کشور بیان کرد: سوق دادن جامعه هدف کمیته امداد به سمت درآمدزایی پایدار و خودکفایی، سرلوحه این نهاد انقلابی است و این مهم تنها در سایه کار جهادی و مشارکت خیران و آحاد جامعه ممکن می‌شود.

وی خدمت به محرومان را توفیق الهی دانست و گفت: نیازمندانی که ما توفیق خدمت به آنها را داریم، با وجود محرومیت، باید به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود توجه کنند و برای زندگی خود تلاش کنند.

خاکسار با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رفع فقر در جامعه، افزود: باید با یک برنامه جامع و کامل، شرایط را برای رسیدن نیازمندان به زندگی شرافتمندانه و آبرومندانه فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد اظهار کرد: دسترسی به سامانه‌های تکمیلی و هوشمندسازی می‌تواند ضمن شناسایی درست نیازمندان، همه نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان را رفع کند.

عضو هیئت امنای کمیته امداد تأکید کرد:‌ با اجرای امداد هوشمند و کارآمد، شرایط برای رفع مشکلات و توانمندسازی نیازمندان با حذف موازی‌کاری‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها بیش از پیش فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: تدوین برنامه هفتم کمیته امداد آغاز شده و در قالب این برنامه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، خدمت هرچه بهتر به جامعه هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام
captcha