ضرورت بهره‌مندی از نیروهای خوش‌فکر و جهادی در حوزه هنری
کد خبر: 4022689
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

ضرورت بهره‌مندی از نیروهای خوش‌فکر و جهادی در حوزه هنری

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است،‌ گفت: بهره‌مندی از نیروهای هنرمند و خوش‌فکر و جهادی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان عصر سه‌شنبه، 30 آذر با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد دیدار کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی در این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه هنری همراه با طرح، تحول، اندیشه و برنامه‌محور پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های سالانه از تجربه و موفقیت‌های حوزه‌های دیگر در راستای تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی کارشناسانه‌تر الگوبرداری شود، افزود: لازم است الگوهای صحیح و موفق احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه با بیان این‌که حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است، اضافه کرد: بهره‌مندی از نیروهای هنرمند و خوش‌فکر و جهادی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی در ادامه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل با نیروهای جهادی، پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های هنر انقلاب تاکید کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری و ترویج هم‌افزایی با هدف افزایش بهره‌‌وری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید و این مهم را از اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر دانست.

ساسان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان‌ نیز در این دیدار از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته حوزه هنری لرستان و همچنین اولویت‌های پیش‌رو گزارشی را ارائه داد.

وی با اشاره به اهداف و رسالت‌های حوزه هنری در راستای فعالیت فرهنگی و هنری و بیانایات مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له برای ادامه مسیر حرکت در حوزه هنری اشاره کرد و گفت: شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با ابزار هنر از رسالت‌های حوزه هنری است.

انتهای پیام
captcha