برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوض خون»
کد خبر: 4021007
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوض خون»

مسابقه کتابخوانی کتاب «حوض خون» (روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس) از ۱۷ آذر آغاز شده است و تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد.

کتاب حوض خونبه گزارش ایکنا از خوزستان، حوزه هنری خوزستان، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «حوض خون»(روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس) نوشته فاطمه‌سادات میرعالی کرده است.

زمان برگزاری این مسابقه از 17 آذر آغاز شده است و تا 25 دی ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای خرید آنلاین کتاب و شرکت در مسابقه به وب‌سایت https://hozekhoon.ir مراجعه کنند.

گفتنی است کتاب «حوض خون» حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی شهید جواد زیوداری اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که توسط انتشارات راهیار به چاپ رسیده است. در این کتاب خاطرات و روایت‌های ۶۴نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس گردآوری شده است. فاطمه‌سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق و گردآوری این خاطرات را بر عهده داشتند

در بخش ضمیمه کتاب، تصویر راویان کتاب به همراه تصاویری از فعالیت‌های این بانوان اندیمشکی در دفاع مقدس، شهدای منتسب به آنها و همچنین بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک به عنوان محل رخت‌شویی البسه رزمندگان آمده است.

انتهای پیام
captcha