برگزاری جلسه هماهنگی مراسم ۹ دی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4015839
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم ۹ دی در آذربایجان غربی

نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و هفته بصیرت روز گذشته در آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، 2 آذر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و هفته بصیرت اظهار کرد: ۹ دی ماه برخاسته از بصیرت عمیق و پیوند مردم با ولایت بود و حضور مردم در این روز یادآور روزهای اوایل انقلاب است که مردم با حضور خودشان جواب دندان‌شکنی به دشمن دادند.

وی افزود: این روز اکنون در جامعه کنونی ما اهمیت بیش از پیش دارد زیرا پیام‌های این روز هشداری از جانب ما به دشمنان و استکبار جهانی است تا حد و حدود خود را دانسته و دست از توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی بردارد.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: مباحث ۹ دی باید برای مردم تبیین شود و برگزاری جلسات بینشی و بصیرتی و بررسی علت‌های مختلف در این روز از مهمترین مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۹ دی روز دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی و وظیفه‌شناسی مردم ایران بوده و هست و خواهد بود و مردم در این روز توانستند پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌ها بدهند. 

حجت‌الاسلام رحیم نیساری، کارشناس اجرایی مراسم ۹ دی نیز در این جلسه گفت: فضاسازی‌های شهری، برگزاری برنامه‌های مختلف، برنامه‌ریزی برای حضور مردم در روز تجمع ۹ دی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از برنامه‌های این روز است. 

وی اضافه کرد: حضور فعال و تولید محتوا در فضاهای مجازی، توزیع وصیت‌نامه شهید سلیمانی در بین اقشار مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و پوستر و برگزاری شب‌های شعر در سطح استان از جمله برنامه‌های مختلفی است که در هفته بصیرت و دهه ولایت در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha